czwartek, 2 maja 2013

Almost Summer

No to super. Wreszcie moja utęskniona majówka :> Pogoda dopisuje póki co, więc nawet nie mam na co narzekać. U mnie jest to dość rzadkie zjawisko w sumie. Jestem trochę znana z tego, że jestem marudą. Tak mam po prostu. Lubię sobie pojęczęć. Z jednej strony dlatego chyba, bo w ten sposób irytuję innych czasem. A drugą rzeczą, w której się lubuję jest wkurzanie ludzi. Taki zły człowieczek ze mnie czasem. Ale oczywiście, wszystko w odpowiednich granicach ^^ Wczoraj dzień minął mi całkiem przyjemnie. Część spędziłam z moją przyjaciółką, a potem zawitałyśmy na grillu u kolegi tak pod wieczór. Na dzisiaj nie mam jeszcze żadnych skonkretyzowanych planów. Na pewno muszę udać się na pocztę w celu wysłania paczki do mojego kolegi z Algieri. Ale jeszcze przed tym muszę się zdecydować co mu kupić. Póki co to nie mam zielonego pojęcia co wybrać. Liczę, że jak już dotrę do tego magicznego miejsca gdzie się wszystko kupuje to dostanę jakiegoś zniewalającego natchnienia. Ale pewnie tak nie będzie, więc muszę liczyć się z tym, że trochę mi to zajmie :) Tego chłopaka poznałam właśnie na interpalsie. Naprawdę fajny, też miał mi dzisiaj coś wysłać. Chyba wyślę też jedną pocztówkę, do Niemiec tym razem.
A tak zmieniając temat. Postanowiłam sobie zrobić taką moją małą listę. Nie pamiętam czy już wspominałam ale uwielbiam oglądać filmy. Wszystkie gatunki. Niektóre mogłabym po kilkanaście razy a i tak by mnie nie znudziły. Takie, które oglądam gdy mi smutno i w ogóle. Pocieszacze i tak dalej. A więc o to moje 10 ulubionych filmów :>
1. Skazani na Shawshank
2.W pogoni za szczęściem
3.Milczenie owiec
4.Władca pierścieni (wszystkie części)
5.Gran Torino
6.Piękny umysł
7.Twój na zawsze
8.Iron Man (wszystkie)
9.Charlie
10.Poradnik pozytywnego myślenia


To chyba to. Oczywiście, nie są ułożone po kolei, bo to już byłoby za trudne. Mam takich filmów jeszcze więcej ( wiadomo, no), ale to są chyba te naj. Tak myślę :)
A jakie są wasze ulubione filmy? Takie chwytające was za serce czy tam coś? :)

14 komentarzy:

  1. jeju, u mnie leje od początku weekendu, więc mam na co narzekać ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha oj chyba mam coś ze sobą wspólnego, bo ja też lubię sobie pomarudzić dość często. Ja uwielbiam Twój na zawsze <3 ostatnio oglądałam Tylko Ciebie chce i jestem zauroczona tym filmem <3

    www.no-more-surpries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam duzo ulubuonych filmow ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) zapraszam do mnie make-up-prima-sort.blogspot.com :) jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, proszę :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci dobrze, ze masz ładną pogodę. U mnie jest paskudnie, przez cały weekend :<
    Nie oglądałam żadnego filmu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pogoda jest straszna -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku mam dość fajne lektury,więc u mnie nie jest tak źle;)

    a co do filmów,to większość oglądałam,a Skazani na Shawshank
    ciągnie się za mną już chyba od roku.Muszę w końcu nadrobić!:p
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, Skazani są bezwzględnie genialni :)

      Usuń
  8. Też lubię marudzić i wkurzać ludzi, więc przybij >D. Kolega z Algieri. No, to żeś zaszalała! W sumie fajna sprawa wysyłać sobie paczki i listy ^___^
    Powiem ci szczerze, większość z tych filmów co wymieniłaś nie znam, ale Iron mana kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję :) Może kiedyś znajdę tutaj coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie cały czas pada deszcz : (

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak najlepsze są te w lipcu,z działki babci:p

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, nie, chemii akurat nie zdaję i może to nawet lepiej, bo jestem noga z tego przedmiotu ;)) czemu pytasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa :P No ja właśnie akurat zdaję chemię i biologię też :>
      Póki co, chyba jeszcze nie wiem na co się porywam :)

      Usuń