sobota, 20 kwietnia 2013

Co to się działo...

No troszkę mnie już nie było. Mam nadzieję, że od teraz będę miała już więcej czasu na bloga ale tak dla siebie to też bym chciała. Ostatni tydzień był dość ciężki. Dotrzymałam słowa i zeszły weekend pilnie się uczyłam ( tak w miarę rozsądku oczywiście) ^^ A, że na darmo tego nie robiłam to prawie cały tydzień miałam zawalony sprawdzianami z rozszerzeń i nie tylko. Jakoś wybrnęłam chyba. Choć w sumie tak naprawdę to dopiero się to okaże gdzieś za tydzień. Ale teraz nie mam nawet najmniejszego zamairy o tym myśleć. A wiecie czemu? Bo teraz mam weekend i tego mi już nikt ani nic nie odbierze. Trzebaby coś kreatywnego wymyśleć. Póki co chyba niedługo pójdę pojeźdżić na rowerze.Trzeba przecież właściwie z tej pogody korzystać. Jedyne na co znalazłam wcześniej trochę czasu to wybór mojej ulubionej piosenki. No bo za długo na to nie musiałam poświęćić. Ta piosenka towarzyszy mi od dawien dawna i pewnie zawsze przy mnie będzie. A poza tym jak żadna inne za każdym razem gdy jej słucham potrafi wprawić mnie w wybitnie dobry humor. To był szybki i oczywisty wybór :) Jestem teraz trochę ciekawa, czy wy też macie takie swoje bezgranicznie ulubione kawałki?
A w ogóle to mega spodobała mi się idea postcrossingu.I tak zaczęłam szukać różnych podobnych stron. Znalazłam takie dwie ciekawe jeszcze. Można tam poznawać również ludzi z całego świata, pisać z nimi, zapraszać do znajomych, wysyłać sobie pocztówki, paczki i tak dalej. Trochę mi to facebook'a przypomina. A na tej drugiej nie potrzebna jest nawet rejestracja, zależy w sumie. Tam szukasz ludzi i wymieniasz się z nimi adresami e-mail. Jeśli nie masz tam konta to ciebie nie można wyszukać ale ty pisać do różnych ludzi możesz. Naparwdę fajna sprawa. Piszę już z paroma osobami ale na razie głównie na tej pierwszej stronce. Fajne jest też to, że można tam uczyć się wybranych języków. Aktualnie jedna dziewczyna pomaga mi już z niemieckim. To nigdy nie była moja mocna strona. Chciałabym też podszkolić się w hiszpańskim. Nie no patrzcie jakiego lingwistę z siebie zrobię normalnie :)
Kocham tą pogodę. Już ot tak dawna o niej marzyłam. Życzę wszystkim z tej okazji udanego dnia! :>

3 komentarze: