piątek, 12 kwietnia 2013

O tym o tamtym

Dzisiaj nie stać mnie na żadne nawet choćby pseudofilozoficzne przemyślenia. Ciężki dzień w szkole i tak dalej, ale jakoś dałam radę. A teraz weekend :> A nie przepraszam, nie ma to jak trzy sprawdziany z rozszerzeń w przyszłym tygodniu... Chyba za bardzo się rozpędziłam. Choć jak znam siebie to i tak moje ambitne naukowe plany ostatecznie trochę miną się z rzeczywistością. Ech, gdybym tylko nie była taka leniwa. Co prawda obiecałam sobie, że ten weekend poświęcam się nauce, ale wiadomo jak to jest. Zazwyczaj jest tak, że z początku planuję po prostu krótką przerwę a potem jakoś tak zapominam wrócić do domu, albo znajduję jakiś nowy serial. No i oczywiście ile tylko odcinków dam radę zobaczyć zanim mój mózg już całkiem odmówi mi posłuszeństwa tyle sumiennie odchaczę. Wiadomo, nie mogę przecież tego zrobić jutro albo pojutrze, bo kto wie? Koniec świata czy coś, a może ten serial miał zmienić moje życie? Nigdy nic nie wiadomo. Odpowiedzialny człowiek zawsze jest na wszystko przygotowany. Głupia ta wymówka, co nie? A tak zbaczając z lekka z tematu ( gdyby on chociaż był). Wstyd się przyznać ale wcześniej nigdy nie słyszałam o postcrossingu. Niedawno na blogach kilku o tym poczytałam. Naprawdę myślę, że to jest mega pomysł. No bo kto nie marzy skrycie o podróży dookoła świata? Wiadomo, z reguły rzecz niewykonalna. A dzięki temu można mieć takie wrażenie jakby było się w tych wszystkich krajach, z których dostaje się pocztówki. Już nie mogę się doczekać pierwszej wysłanej i otrzymanej. Moja pierwsza pocztówka idzie do Holandii :) Jeszcze ją przygotuję i pewnie w poniedziałek od razu ją wyślę.
Nie no, padam już z nóg. Trochę bardzo jestem wykończona po dzisiejszym dniu. Ale jutro znowu zabieram się do pracy( obiecuję) :>


Taka ciekawostka o mnie: Coldplay- coś co bezgarnicznie kocham ^^


4 komentarze:

  1. postcrossing fajna sprawa podobno, miłej zabawy, ja też zamierzam się niedługo przyłączyć :)
    ahhh, Coldplay<3
    co do pytania u mnie na blogu, to byłam za zawodach z biegania ;)

    ***
    slodko-kwasno.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też niedawno zaczełam wysyłać kartki na postcrossing :)
    pierwsza trzy wysyłam do Tajlandi, Chin i Czech :)

    +zapraszam.

    OdpowiedzUsuń