poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Soundtrack Blogerów

Popularna ani nie jestem, właściwie bloga założyłam dopiero niedawno, no ale czemu by nie? Jak wszyscy to wszyscy. Już nie mówiąc o tym, jak bardzo duży wkład muzyka ma w moje życie. Z resztą większość tak ma. Dlatego właśnie myślę, że pomysł jest genialny. Ale nie o tym ma być. W skrócie wszystko jest objaśnione na blogu autora pomysłu: Czasemwidziane ^^


Niezbyt długo myślałam nad tym jaką piosenkę wybrać, bo ta jest przy mnie odkąd pamiętam. Stało się tak, ponieważ jest ona piosenką z mojej ulubionej bajki z moich najmłodszych lat- z "Planety Skarbów" oczywiście. Więc po raz pierwszy usłyszałam ją we wczesnym dzieciństwie i zawsze odtąd przy mnie była.  Żadna inna nie wywoła u mnie takich emocji, wspomnień i tak dalej ( żeby nie zagłębiać się zbytnio już w te sentymenty). Serio, jak jej słucham to aż zaczynam się uśmiechać normalnie jak głupi do sera, że się tak wyrażę. Takie +100 do szczęścia. To w niej kocham najbardziej. Tak powinno być no nie? Ludzie i rzeczy, które wywołują uśmiech na naszych twarzach powinny być bliskie naszym sercom. No więc proszę :>
Goo Goo Dolls-I'm still here


4 komentarze: